EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-31
17:20:19

Sol, sol och mera sol och massa plugg

Det har verkligen varit riktig sommar idag! Massor med sol :D Jag och Patrik gick till centralen och jag hade min gråa studentklännig på mig :) och flipp-flopp så klart :P blev väldigt varmt att gå i solen...men det var skönt att komma ut, ännu bättre hade det varit om man inte varit förkyld.

Efter att ha lämnat Patrik på stationen så gick jag till Nordstan för att "shoppa" på Apoteket och sen gick jag hem igen. Väl hemma satte jag mig och kollade igenom mina renskrivna anteckningar och gamla tentor som vi fått...måste klara tentan i morgon!!! Måste, måste, måste!! (måste är en väldigt fult ord!)  Jag vill, Jag vill, Jag VILL!!!!  (vill är ett bra ord!)

Ska fortsätta med pluggandet ett litet tag till och sen slappna av och försöka lägga mig tidigt.

hare gott

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: