EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2018-01-03
11:59:07

4 veckor blev 9

 
Fantastiska THOR i Algeciras där jag mönstrade av. 
 
 
 
Solnedgång en av de sista kvällarna innan Algeciras, det gungade en aning så därav att vi är lite sneda i bilden. Många solupp- och nedgångar har det blivit under de nio veckorna. Det har varit väder av olika slag och delfiner som simmar och hoppar brevid Thor. Mycket bra kollegor har jag ombord också så tiden har skenat iväg. Ett riktigt äventyr har den här långa resan varit och jag hoppas på fler. 
 
Hela det här äventyret är ett gigantiskt steg ut ur min komfortzon, en utmaning men det gick bra. Väldigt mycket har jag lärt mig, många erfarenheter rikare!
 
Flest bilder finns på min Instagram 
Fortsatt blir ingen uppdatering på bloggen när jag är ute då uppkopplingen är för svajig, därav att Instagram  uppdateras mer kontinuerligt.
 
Peace out
 
 
Kommentar:
2018-01-13 @ 11:37:36
#1: tess

Vilka härliga vyer du får uppleva på dina båtturer! :D

Svar: Ja, resan till Italien och tillbaka var verkligen ett äventyr med många fina vyer. Väldigt glad att jag fått uppleva det, framförallt delfinerna som gör en lycklig varje gång :-D
EllenElinor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: