EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-05-25
22:14:50

Sista jobbhelgen och Cruising

Helgen har bjudit på sista jobbdagarna innan min paus för att gå på praktik. Allt gick hur bra som helst och inga konstigheter uppstod, med tanke på hur i princip alla mina jobbhelger sett ut i vår så var det helt underbart!  Det var så bra så att jag orkade ta bussen upp till Kungälv för att kolla in Kungälvscruisingen som var i full gång. Min hane var där och några andra kompisar så han mötte mig. Var massor med fina bilar (och mindre fina) men jag fick lyckan att se min drömbil åka förbi. Han inte fota den men jag vill alltså ha en Ford Mustang -65 i turkos-grön (vet inte vad färgen kallas) men det lär ju dröja innan jag kan införskaffa en sån...  vi åkte i alla fall med Linus i hans Pontiac Safari från 70-talet nångång, vet inte exakt, mullrade fint och det var kul. Så lördagkvällen blev väldigt trevlig i gott sällskap bland alla bilarna. 



En Corvette Stingray, sååå snygg!  älskar färgen och det är den färgen jag gärna har på min drömbil
 
Snygga gamla bliar blir man glad av! 

Precis idag är det två veckor till praktiken börjar. Så spännande!  Det är ju dock en tentavecka innan så jag är i full gång med tentaplugg, känns bra än så länge, känns som att jag får lägga mest med tid på meteorologin för den känner jag mig mest osäker på. Vi gjorde simulatorköningen idag i tidvattenkursen och lyckades med fint resultat, väldigt nöjd!  så sista veckorna nu är det fullt ös!  snart klart :-D

peace out
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: