EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-11-23
21:23:00

Tågjobb och Så Mycket Bättre

Några av mina favoritlåtar av Ulf Dageby (från Nationalteatern) har framförts på ett grymt sätt i kvällens Så Mycket Bättre! De artister som är med är så duktiga!!!




Min kära Thåström gjorde cover på den för några år sedan och den gillar jag nästan mer än orginalet. Titiyo gjorde en väldigt bra version också i programmet



En av mina favoritlåtar av Nationalteatern! Agnes gjode den i programmet och det var väldigt bra! Blev coolt! 



Ebbot gjorde denna låt och den blev brutalt bra! 


Lägger till denna också även om den inte är med i Så Mycket Bättre men den är en klassiker.


Tycker Nationalteatern har gjort många bra låtar! De växte upp här i kring där jag bor nu, i Backa. Denna låt beskriver deras uppväxt, lite läskigmen bra!


Annars har dagen bestått av jobb på tåget. Sålt massor med kaffe och mackor, yeeey! :D  I morgon väntar jobb i packen så blir inomhus hela dagen i stället. Sen är helgen slut :-(

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: