EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-05-31
17:02:53

...moln

...ja, humöret alltså, för vädret är stårlande. Idag gick nämligen sinnesstämningen ner igen, inte lika illa som i onsdags men inte bra i alla fall. Jobbet gick långsamt, tror aldrig det har gått så långsamt som det gjorde idag. Fick lämna över till Emelie med saker kvar att göra, det gillar jag inte!

De är bra mina kollegvänner på jobbet, de bryr sig om mig, fast idag hjälpte inget kändes det som. Var med Robin och åt suchi när jag väl kom där i från innan han skulle börja jobba och det var gott men blev bara glad för stunden. Gick och tränade som en galning men humöret höll sig lågt.

Tänkte att om jag sätter mig vid kajkanten och tittar på båtar så kanske jag blir glad, det brukar jag ju bli. Såg att KBV 001 Poseidon skulle komma in och det är alltid roligare att se stora båtar köra än att de ligger stilla vid kaj. 


Två tankers i torrdockorna på Cityvarvet. Ekskär (NO) och Astina (SE)  nu har det kommit en bogserbåt också såg jag och eftersom det är nedsänkt kanske Ekskär är påväg bort. Hoppas det kommer någon ny båt snart man kan kolla på :)

KBV 001 Poseidon gled förbi där jag satt vid Rosenlundskajen i solen.  Så fin så!  

Jag hoppas det negativa i min hjärna försvinner snart, inte jag att vara nedstämd. Jag som jämt är så glad. Jag säger som Håkan Hellström i Brännö Serenad  "Vad vet du om kärleken, förrän du förgäves hatat den?"

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: