EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2016-11-29
15:38:37

Halva 2017 planerad

Då har det äntligen blivit klart med min praktik. Så under år 2017 kommer jag spendera 180 dagar till sjöss. Inte i sträck men nästan. Går allt som jag vill kommer jag kunna plocka ut min examen i oktober :-D

Först ut är tankfartyget Prospero som tillhör Donsötank. 22 mars till 21 juni är jag planerad där. Sen blir det lastfartyget Listervik. De båda går lite varierade rutter tror jag. Sista 30 dagarna är planerade på Viking Cinderella som går Stockholm-Mariehamn.

Tog skärmdumpar från Marinetraffic för att visa skönheterna. Jag har inte några egna bilder på dessa damer än. Men det ska det bli ändring på.

Peace out

Prospero
Listervik
Viking Cinderella
Kommentarer:
2016-11-30 @ 10:14:10
#1: Syster

Härligt att det löser sig!!! Bra jobbat och äntligen lite längre planering! Har du någon off-tid i Stockholm och kan gå av så kan vi ju mötas upp då (planerar 10 månader i förväg way to go...) och då är du alltså inte på praktik i mars vid födelsedagen. Matildan kan nog tänka sig en Gbg-visit då :) Kram kram

2016-11-30 @ 10:24:45
#2: Daniel

Men vad härligt för dig att få vara där du trivs, ombord på ett fartyg till havs :) Hmmm bilden på Cinderella är en gammal då hon fortfarande var röd, ovant och se henne så. Önskar dig all lycka och en trivsam praktik..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: