EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2016-03-03
10:29:00

Ännu ett år har gått

Ett år som 26 har nått sitt slut och nu har jag varit 27 i ett par dagar. Tiden går fort när man har roligt :-) det blev en väldigt stillsam födelsedag. Utmanade mig själv med att baka Swartzvald tårta vilket gick över förväntan bra, jösses vad mättande den var, hade inte riktigt tänkt på det haha. En vän kom över och fikade medan min käresta låg på soffan hela dagen och repade sig efter föregående kvälls äventyr med kollegor. 

Jag fick några presenter i alla fall. Fikade med en kompis under gårdagen och hon trollade fram lite choklad och en skiva med sin musiker-kusin från Norrland, Ödemarksjägar'n- Roger Bäck, väldigt trevlig musik måste jag säga! Assietterna jag samlar på fick jag tillökning på av Amelie, de är så fina! Måste börja fundera på vad jag vill ha när jag samlat på mig rätt antal...Från mamma och pappa kom ett paket på posten med choklad och bio-upplevelse och blomstercheck. 

Min käresta överraskade med att fira mig dagen efter i stället och det blev verkligen en överraskning, det kom blomsterbud och knackade på dörren med en fin liten vårkruka, ett paket väntade på vardagsrumsbordet med en pulsklocka i, löpträningen kommer bli så mycket mer givande nu!  Han lagade smaskig mat till middag, ankbröst, stekt sötpotatis, ädelostsås, stekt svamp och svartkål. Jättegott! Smaskigt vin till det hade han ordnat också :-)


Peace out

Kommentar:
2016-03-08 @ 14:57:41
#1: Anonym

Sådana bra karlar vi har du och jag :p båda är bra på det där med födelsedagar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: