EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2016-04-02
18:33:43

Aeroseum och ledighet

En påsk som var fantastisk passerade i ett nafs! Min kära mor och far kom och hälsade på och det blev en tur till Aeroseum på långfredagen. Är det inte fartyg så är det flygplan. Men helst JAS, speciellt Gripen och Viggen. Draken går bra också. Man blir ett barn när man kommer till Aeroseum :-)

Draken 

Pappa och Viggen 

Tunnan på plats också, de ser så lustiga ut. Lite som en humla, precis som Hercules flygplan, ser ut att vara på tok för klumpiga för att kunna flyga

Provsitter en Draken


På påskafton for vi till Tjörn och hälsade på Johans föräldrar. Massor med god mat och dryck,  blåste dock lite för mycket för att tända påskefyren, attans! Blev en tur till svärmors antikhandel i Skärhamn på söndagen innan det var dags för mamma och pappa att fara norrut. 

En kanonbra helg!



Det är väldigt skönt att ha lite ledigt. Det blir en del löpträning i fina vårvädret.  Råkade anmäla mig till Tuve Trailrun som går av stapeln 8:e maj. Tog långa loppet också... 14 km... Väldigt spännande!  aldrig sprungit terräng så långt, hjälp! Men jag har införskaffat bra skor till ändamålet, tänker att det inte kommer bli sista gången jag springer trail :-D supersnabba skor!

En vecka innan skolan drar igång igen och kommande vecka blir det massa postutdelning så jag hoppas vårvädret fortsätter! 

Peace out 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: