EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-10-21
16:18:21

Uppkörningar avklarade

Äntligen är de två uppkörningarna i kursen Manöver och Girplanering klara. Förra veckan var jag inte alls nöjd, det var godkänt men jag personligen var arg i två dagar efteråt... igår så gjorde jag den sista körningen och det gick klockrent! Jättenöjd, vi fick lite kritik men den var ju befogad så kändes bra med feedback som man kan ta med sig vidare.
 
Här har vi precis övat på att lägga till med vår fina bilbåt i Älvsborgshamnen i Göteborg. Fcik knö oss med en annan bilbåt också (våra lärare är så skojfriska). Gick över förväntan bra och vi fick mycket beröm, denna del ingick dock inte i uppköningen. Så här ser det ut i simulatorn alltså, hyfsat verkligehetstroget. 
 
Jag hade dessutom min nya snygga tröja på mig. Tror den gav massor med tur igår. Lite dålig bild men man ser tröjan i alla fall och det är det viktiga! :-)
 
På måndag är första av tre tentor och jag har inte hittat motivationen att ta tag i något för närvarande, ska ut och köra lite backintervaller med AC i kväll och se om jag hittar motivationen där ute i skogen någonstans!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: