EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-03-03
20:35:17

Uppdatering

Massor med skola har det varit som tagit upp tid i hjärnan senaste veckan. Nu är dock ett av två moment avklaade. "Uppkörningen" i ECDIS gick fin fint idag även om vi var något förvirrade i början. I morgon väntar den muntliga presentationen på engelska, tokigt nervös! Går runt och pratar engelska för mig själv nu hela kvällen så det borde ju hjälpa tycker jag, nöter in allt jag ska säga, tar ganska precis 10 minuter när jag tar tid på det så det är ju bra.

Har ju inte bara pluggat heller, blev ett lätt firande av min fördelsedag också i helgen. Storasyster kom på besök lördag och söndag så vi firade lite lätt här hemma hos mig med Johan, Glenn och Linus på lördagen. På självaste dagen så kom Amelie förbi och åt kaka och tjötade lite och sen så blev det middag på Lilla London med dyk-familjen, så trevligt så! 

Min extrahjärna är fortfarane fullspäckad hela denna vecka ut och så ska det in tentaplugg mitt i allt också, spännande...

Så det kommer fortsätta med gles uppdatering här ett tag framöver antar jag  :-(

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: