EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-03-25
13:14:00

Thåström i Göteborg

Idag är dagen jag väntat på sen i september :-)

Min kära Thåström spelar här i Göteborg. Jag ska njuta varenda sekund!

Nya plattan har jag lyssnat in mig på och jag gillar den faktiskt. Fler bra låtar än på den förra. 

Skulle ha gått med min vän Hanna men så fick hon förhinder. Lyckades sälja biljetten till en gammal kollega så det löste sig. Dock lämnade hon bud om att hon var sjuk igår och jag blev så missnöjd att jag två dagar innan skulle försöka kränga biljetten... Men med hjälp av den bästaste så fick jag den såld till en numer gemensam kompis och eftersom att jag hängt lite med henne också så blir det att vi går tillsammans. Kommer bli väldigt bra!


Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: