EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-01-09
13:13:50

Inte bara båtar i min värld

Min värld består också av färgglada blommor, passar bra eftersom jag gillar färg. Mina kära orkidéer ligger mig varmt om hjärtat och får maximal ompyssling och kärlek. Detta har nu resulterat i att alla mina sju rarinagr blommar samtidigt. Jag är jättesvag för dessa blommor!

Men visst kan det få plats nån till tycker jag minsann haha








 


 
Pyssla om blommorna är också en bra pluggpaus, tar lagom lång tid och man får tillbaka lite energi, jag är grym på att hitta på anledningar att ta paus från plugget hehe

Nu är det slutspurt på sammanfattning av Sjömanskap A i alla fall och i morgon går jag på Navigationssystem. Känns bra faktist så hoppas det känns likadant på tentorna på onsdag.

peace out

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: