EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-01-11
11:36:00

Egons framfart

Det var lite svårt att sova i natt då man hörde hur saker flög omkring utanför. Satt och pluggade till ganska sent och en gång när jag tittade ut genom fönstret såg jag ett av borden på gården förflytta sig genom ett antal graciösa volter och ordna sig en dejt med ett av träden 25 meter bort. Lilla Egon testade också stabiliteten i våra nya sopskåp... verkar som om skåpen för kompost var de som förlorade det testet. Min uteplats är lite rörig också men det får vänta ed städning där.  

Beger mig ut i blåsten i eftermiddag med min vän Magnus, ska bli intressant att se hur det ser ut på olika håll med vind och vatten.



 



 
 
Glad att jag inte befinner mig till sjöss en dag som denna. Självklart ska det också upplevas men jag väntar gärna en stund till, det kommer när det kommer :-)

peace out
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: