EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-01-10
18:51:46

Det fläktar lite

Stormen Egon är en kraftfull en. Jag har inte gått ut på hela dagen och nöjer mig med att lyssna till de starka vindarna på utsidan och kolla på bilder från GP av ett något översvämmat Göteborg, det knakar i fönsterrutorna också. I morgon ska jag dock se om jag kommer ut till havet och titta på vågorna, tror det ska mojna lite till morgondagen också vilket bara känns bra. Glad att jag inte jobbar denna helg då många tåg på västkustbanan ställdes in idag. Nöjd!


Lågtryck nu, nålen visar nästan på storm :-)  

Tycker ändå det är lite mysigt när det blåser så här, när man är inomhus alltså! :-)  perfekt pluggväder också för övrigt, går segt men biter ihop. 

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: