EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-02-05
21:07:21

Ville, akvarie och Båtologen

En dag med många sysslor är snart till ända, bara en syssla kvar... engelska... suck!

Skolan var väldigt rolig idag trots att det var lektion i engelska grammatik, jag kände att jag hängde med och faktiskt förstod, otroligt!  Juridiken bjöd på många skratt, hur kul som helst!   Efter skolan for jag till Amelie. Ossian var på bushumör och Ville blev jätteglad. Ossian har börjat gå nu så det är full fart, när han gått på upptäcksfärd till köket så passade Ville på att "krypa upp i knät" på mig och gosa. Världens bästa Ville

 
På hemvägen hoppade jag av vid Hornbach och spatserade runt där en stund och kom ut med några växter till akvariet, det har sett så tråkigt ut på senaste tiden så äntligen fick jag tummen ur och köpte fler växter. Nu väntar jag bara på att min elaka fisk ska dö så jag kan köpa nya. Tror nämligen att han kommer käka upp eventuella nykomlingar för han är så elak så vågar inte köpa några. Blev mycket tjusigt vill jag påstå


Positiv överraskning när jag kom hem också, första numret 2015 av Båtologen hade kommit, den ska jag gotta ner mig i när jag skrivit klart engelskan, JIPPIII
 
 Kommande helg är ledig helg så det blir en tur till Smögen för att hälsa på Hanna och Calle. Underbart! Nästa vecka i skolan blir tuff så kan behövas en uppladdning med Smögen :-)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: