EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-04-07
22:33:09

En tur till Paris

Nu tar jag ledigt på riktigt i några dagar. Jag åker nämligen till Paris i morgon och stannar till söndag. Det ska bli gott!

Påskhelgen bjöd på jobb med diverse stök så ska bli skönt med ledigt. Så som några av mina kollegor betedde sig är inte acceptabelt men så här i efterhand, eftersom det just denna gång gick bra ändå (kunde gått åt skogen), så känner jag att jag kan se förbi det trista lite eftersom att helgen också bjöd på en alldeles kanonbra spelning med Jävlaranamma, plus att jag fick åka lite finbil, dvs. en snygg gammal amerikanare från spelningen ut till motorklubben, Ford är det ända jag vet att det var och ojojoj vad trevligt det var! 

(Bilden är lånad och bilden är länk till sidan)



Klarade Navigationssystem B men inte Juridiken (vilket jag väntat mig) så tänkte göra ett nytt försök med den på onsdag nästa vecka. Tar med mig lite att läsa på planet till och från Paris tänkte jag och sen blir det plugga järnet på måndag och tisdag.

Peace out
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: