EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-11-05
10:12:35

Ankartatuering

Igår var jag försökskanin till min kompis Anna som ska bli tatuerare. Hon fick äran att göra mitt första ankare och det hamnade på foten. Hon håller på att lära sig sin nya maskin och det bästa är ju att öva på riktigt hud. Hon har fejk-skin också men det är inte samma sak, dessutom tatuerar hon sig själv också för att öva men det är inte många ställen man kommer åt på sig själv. Än så länge håller hon sig till små och enkla motiv så ett ankare är ju perfekt :-) 

Just nu har jag ju inte den bästa ekonomin men när den blir stabilare så ska jag gå till Peter och får lite mer färg på min arm tänkte jag. Återstår att se när det blir, förmodligen om jag hittar något extrajobb :-)



Mycket nöjd! 

Peace out 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: