EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-05-01
19:22:40

Tillbaka i paradiset

Tog bussen upp till bästaste Smögen vid lunchtid och hade otur att få stå hela vägen till Torp. Vänder vi detta till något positivt så fick jag ju lite ben- och bålträning (bara för att jag råkar vara lite träningsnarkoman). Från Torp till Smögen fick jag sitta i alla fall och då med oväntat sällskap av en bekant pen pöjk från en annan ö som också skulle till världens bästa ön.

Hade ju tänkt plugga lite på bussen men se det gick åt skogen ju så fick ta det väl framme i stället och då lite lyxigare med ett glas rött



På centret satt flaggan uppe och Calle var i med en torrdräktselev. Perfekt för att dyka så vi får se om jag kommer i något jag med under denna vistelse.



Plugget av marina arter inför lördag går än så länge fint :-D

Hoppas alla får en fin helg, det ska jag ha!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: