EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-05-30
22:51:20

Sköna fredag på sköna havet

Fast idag var det kyligt på havet. Inte allt för mycket vind men det var Nordan som fläktade stundvis och då huttrade jag lätt. Fyra utfärder idag också som gick till Vämlingen, Pesa, Stenskär och Stenskär Syd. Alla dykare mycket nöjda, tydligen lite kass sikt men i övrigt mycket bra. Det har varit svårt att spana bubblor då det var lite vågor men Calle och Jag hade bra koll, inga borttappade dykare, alla åter till land.

Förste bubbelspanare med kaffet i högsta hugg


Dykarna Ronny, Dan och Hansi redo att entra undervattensvärlden


Vämlingen är en trevlig dykplats, en av mina favoriter faktiskt, synd jag inte har så mycket tid över att dyka själv :-)
 

Så min fredag gick åt att spana bubblor och bli gungig i huvudet. Kommer somna gått i kväll, vaggas gått av vågorna i huvudet :-)


Eftersom Lördag-Måndag inehåller jobb i Göteborg så tog jag bussen nu på kvällskvisten från Kungshamn. Gick med raska steg från Smögen och kom till hållplatsen så bra tid att jag han gå och kolla på LL207 Nautic som ligger där intill. En fin fiskebåt, posade snyggt i solen, såg nymålad ut också.
 
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: