EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-05-19
19:07:14

Herr Bäver och Ossian

Har träffat min käraste Ville von Bus idag och gosat i massor. Jag har myst lite med Ossian också men han hade lite av en sovardag så blev bara en kort gos med honom :-)

Tänk vad jag har längtat efter Ville :-)  käraste Herr Bäver <3  lilla Ossian börjar bli stor också. 2,5 månad har han hunnit bli, växer så det knakar och blir bara sötare och sötare :-)



Försökte få en bra bild på mig och Ville också, var svårt. Finns ju så mycket att titta på och lyckades han väl bli bra på någon bild, ja då såg jag helt muppig ut. Typiskt. Men blev någon bra i alla fall :-)

"Åh där borta ser jag något spännande!"



"Å vad jag älskar dig bästa tant Elinor!"
 
Haft en fin dag med mina käraste :-) nu på kvällningen åskar det som sjutton så jag håller mig inomhus känner jag.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: