EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-03-01
23:36:00

Lugn och fin födelsedag

En lugn och fin födelsedag med Mamma, Pappa och storasyster Matilda. Mamma åkte på ett migränanfall så hon sov halva dagen. Matilda kom vid två-tiden och då högg Pappa, Jag och hon in på smörgåstårtan :-D  



Gladaste systrarna :-D bara lillan Frida som saknas



 OMNMNOM med smörgåstårta!! Vi hugger in vettja :-D


Självklart blev det vanlig tårta också men Matilda fick skrattanfall precis i när kortet skulle tas så lite suddigt :-D jag kapsejsade väl strax efter :-)  Mamma han vakna och må bättre till den vanliga tårtan i alla fall så det var bra :-)


Låt mig presentera min sambo Albert som flyttat in idag :-D  Matilda introducerade oss och han togs emot med öppna armar, klart Albert ska flytta in hos mig :-D


Jag har ju också tagit över Pappas vinylspelare :-D nu ska här svarvas skivor :-D ska införskaffa fler bara, Bonnie Tyler fick inviga den lite dammiga spelaren. Tyvärr gav den upp när andra sidan spelade, remmen var lite trött men det ska införskaffas en ny så då kommer det gå att spela igen :-D


Världens bästa päron! :D <3

 
Så trevligt att ha besök även om de snarkar så betongväggarna skakar om natten. Jag har äntligen en brandsläckare i mitt hem som jag önskat så länge och kan också börja cykla till jobbet igen då jag nu mera har en otrött cykel :-D  Jag ska också få besöka Paris och få drömmen om Eiffeltornet uppfylld med min älskade faster och farbror, längtar!  :-D Tänk så bra jag har det, fick så fin liten bricka och två nya kylskåpsmagneter av syster också. Väl passande i mitt kök :-D


I morgon väntas en tripp till Häst-mässan, Matilda ska bränna stålar :-D
Tack för en bra 25-årsdag :-D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: