EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-03-23
20:20:35

Jobbhelgen är över

Helgens jobb är avklarad. Allt har gått fint, dock ett inställt tåg idag, gällande Öresundstågen är det ovanligt måste jag säga, blev lite förvånad. Fick äran att rensa avloppet också, lite stopp kan man säga... well well i övrigt gott bra med allt. Det är skönt nu på ett sätt för det är inte så mycket i produktionen, försäljningen brukar gå ner den här perioden på året så man får passa på att njuta innan det blir mycket igen. 

Har varit på gymmet och lyft lite skrot efter jobbet också för att göra av med all överskottsenergi jag har, trots 11 timmar jobb båda dagarna har jag haft massor av energi kvar att göra av med, helknäppt men det är ju bara att ta vara på dessa tillfällen när det är så. Väldigt nöjd är jag också över fredagens mord av benen, nådde målet att ta min egen kroppsvikt i benböj i smith-maskinen, jippii! 

Den kommande veckan blir det mer jobb, lite tåg och lite kök/pack. Jag tänkte hälsa på Amelie och lillen. Jag ska kolla på Elly Maersk om vädret är fint, blivit tillsyn på nästan alla Maersk senaste veckorna, kul! Får studera om det kommer några fler sännande båtar. Kan hända att det blir Smögen till helgen, det är lite pyssel med dykbåten som jag skulle vilja vara med på, det återstår att se om jag känner att tiden räcker till. Hoppas!  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: