EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-03-01
10:19:00

25 år idag

Vi går in i ny månad idag. Jag blir också ett år äldre. Jag fyller 25 idag.




Jag är ju inte så mycket för att fira sådana här tillställningar men just denna dag tänker jag att jag inte ska försumma, 25 är ju lite speciellt har jag hört, sen blir man ju gammal ;-) . Mamma och Pappa är här och senare kommer storasyster Matilda. Tyvärr är inte lillasyster Frida här för hon är i Frankrike och Tyskland och härjar på hästtävlingar och kommer inte hem förrän om några veckor.

Planer för denna dag finns inte riktigt men en massa ätbart finns. Smörgåstårta gjorde Mamma igår och vi köpte frukttårta också. Kanelbullar och vaniljhjärtan råkar jag också ha hemma :-D så mätta ska vi bli i alla fall :-D 

Hoppas alla får en kanonstart på månaden mars! :-D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: