EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-06-22
23:29:14

Sista arbetsdagen på Trafikcafeér

Så där då, sista arbetsdagen gjord på ett par månader på tåget :-) känns skönt. Körde fullt ös nästan medvetslös dessa tre sista dagar. 37 timmar på tre dagar är kanske lite mycket, helt mör i kroppen och hjärnan är inte helt med men jag har något att se fram mot och det är ett par månader på världens bästa Smögen :-D

Har längtat så länge efter att få bosätta mig där och nu blir det i alla fall över sommaren igen, det är det bästa. När jag blir stor ska jag bo där året runt!
 
Dagen till ära fick jag en trippel på min sista tur norrut. Jag har aldrig haft det så jag blev väldigt förvånad när tåget liksom aldrig tog slut när det rullade in i Båstad. Bilden tog jag i Varberg bara för att jag var längst fram då, dock syns det kanske inte så bra för den som aldrig varit i Varberg eller ens skådat ett Öresundståg. Det vi ser är alltså tre sammankopplade tåg, 240 meter, typ lika lång som en stor råoljetanker :-)




Jag säger goodbye till tåget med ett leende, Extra stort blir det bara för att bilden är så stor. Kanondagar in i det sista trots att det blivit mycket. Nu blir det att samla krafter på världens bästa ö!
 
 
 peace out
.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: