EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-06-08
19:43:00

Håkan Hellström 7 juni 2014

I går var en fantastisk kväll! Håkan Hellström på Ullevi. Jag säger som alla andra: Kvällen var MAGISK! Det var en så underbar spelning. I nästan 3 timmar höll han på, helt otroligt!  Han körde mina två favoriter Brännö Serenad och När Lyktorna Tänds . Ja, jag gillar ju typ allt men de träffar på ett speciellt sätt.

Det var så kul att det blev så bra som det blev. Allt var klockrent! Jag och min vän Robin har väntat sedan december på detta. Robin fick biljetten i 25-årspresent av mig. Han är en god vän och jag tycker han var så värd detta som det stora Håkan-fan han är.

Vi samlades några i Kungsparken innan konserten. De andra avnjöt sina öl och groggar och jag hade min flädersaft. Ja, jag körde ju från Smögen och skulle sedan tillbaka så saft är ju alldeles ypperligt i den strålande solen som var.

Positiv artikel i Aftonbladet

Robin och Jag



Utanför Ullvei satt vi i gräset en stund innan vi gick in, samlade truppen lite. Min kära Lisa och hennes kompis Emma kom förbi också, de hade sittplatser så det var trevligt att se dem innan.



Väl inne på arenan var det mycket folk men inte så mycket som det skulle komma att bli. Nordiskt publikrekord! 69 349 stycken goa männikor :-)



Robin är världens gladaste :-D


Min kompis och kollega Anna också jätteglad och taggad. Lika stort fan av Håkan som Robin är :-D
 

Jag är också yberglad! :-D
 


Solen började gå ner när spelningen började


Ja vi kunde ju inte stå still, det va fart och fläkt hela tiden :-D

Återigen, underbar kväll med vänner <3

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: