EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-01-24
18:33:00

Solskenspromenad med herr Bäver

Efter jobbet idag så for jag till Amelie. Det blev bullbak och uppdatering av senaste nytt ;-)  Ville är en väldigt intensiv herre nu fick jag minsann höra. Vill ha uppmärksamhet hela tiden. Amelie skulle i väg på vattengympa och tiden rann i väg lite så vi han klart med bullarna och sedan fick hon fara. Jag tog ut von Bus på promenad i solskenet. Härligt väder idag och lagom kallt. Blev en timme i skogen och på ridvägarna runt omkring. Många pinnar kastades och jag gjorde också försök att fota Ville. Många bilder och ett fåtal bra, herr Bäver har lite svårt att vara stilla nämligen... 

 



Jag försökte också ta en bild på mig och Ville tillsammans... ja det gick ju som det gick... Ville får öva mer på att titta in i kameran och inte göra konstiga miner...

 


Till slut tittade han in i kameran... han är för söt! Min älskling!  <3

peace out
 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: