EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-01-26
18:46:29

Monica Z och finöl

En lite sliten helg har det varit. Tänkte mig fredagsmys i soffan och med mitt glas röda men kom på efter en halvtimme av filmen Monica Z att jag var sugen att gå på pub. Kollade med Robin och han var på. Vi gick till The Flying Barrel och drack finöl, hittat två nya godingar. 


Rekommenderar! Förstår varför den fick Gulbagge! väldigt bra! 


Lilla jag med finölen i högsta hugg. Electric Nurse DIPA. Smakat andra Electric Nurse också och de gillas allihop! 

Robin var glad för att jag drog med honom ut så han slutade spela tv-spel. 
Ja, jag har ju blivit svag för IPA och även Poppels version var god. Dock var den till vänster, Vintervärmaren ingen hit i min värld men Robin gillade den. 

Dansande tös med ett stort leende... Vi gick sedan till Sticky Fingers och dansade. Även om vi inte fick DJ:n att spela Johnny Boy så blev det i alla fall någon Håkan Hellstöm och annat bra. 


Nöjd med helgen även om lördagen tillbringades i horisontellt läge. Behövdes säkert. 

I morgon börjar ny spännande vecka som även den ska tas med storm!

peace out
 


Kommentar:
2014-02-01 @ 20:42:27

Någon gång då du ska dricka öl kan du väl testa en wheinstephaner och se om den är god. Och ta bild på den.:-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: