EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-02-24
20:55:55

Tjuvkik på fjärilarna

 
Jag var ju och hälsade på hos bäste tatuerare Peter idag. Han fick måla några fjärilar på min arm så nu har liljorna sällskap. Eftersom den är ny och inte läkt så kommer endast en tjuvkik. Det var torka blod och snabbt fota för bra bild, hehe, ja jag blödde en hel del. Ont som bara den på insidan biceps, jösses! men jag tycker det är fint och då finns ju det passande ordspråket: "Vill man va fin får man lida pin"

Riktiga färgklickar i jämförelse med liljorna som bleknat lite sedan jag gjorde dem för 2,5 år sedan :-) fjärilarna kommer blekna de också. Sedan är ju jag själv väldigt blek för närvarande också haha


Mycket nöjd :D nu ska de vårdas ömt och bli väl omhändetagna :-)

peace out
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: