EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-02-13
15:41:24

Rosor

I morgon är det den där dagen... 14 februari...den speciella dagen... alla hjärtans dag...


Det är lätt hänt att man bli deppig den dagen, det brukar jag bli och har redan känt det komma smygande, men jag ska göra allt i min makt för att förhindra att den typen av känslor bryter sig in i mig, sätter upp buketten med rosor som sköld!   
 
Jag tycker mycket om att få blommor och ofta har jag en bukett blommor på bordet, jag tycker det är fint och man blir aningens gladare av det. Fast det är ju ingen som ger mig blommor så jag köper dem jämt åt mig själv. Visar uppskattning till mig själv helt enkelt det får man inte glömma. Helst ska man ju göra det ofta.  På alla hjärtans dag är det många som köper blommor till sina kära och eftersom jag håller mig själv kär så köper jag till mig själv :-D

Så om ingen ger dig en ros eller en bukett i morgon så köp till dig själv och visa dig själv uppskattning denna underliga dag. Jag köpte bukett redan idag så jag ha skölden beredd i morgon på självaste dagen, få se buketten på köksbordet när jag kliver upp i morgon. Känns som en bra plan.

Så gör som jag: Sträck på dig och släng på ett leende, det är värt ett försök  :-)




 



 
 
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: