EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-02-19
21:11:00

Min käraste Ville

Jag är ledig två dagar nu, onsdag och torsdag. Det är skönt och jag har tänkt försöka förstå maskintekniken och sen ska jag gå på Sjölog i morgon. Jag har idag också hunnit med en dejt med bästa bruna bävern Ville. Jag och Amelie tog en tripp till ikea också och käkade. I morgon är datumet för när bebisen ska komma så nu börjar det bli extra spännande :-D

Jag gick i alla fall en lång skogspromenad med Ville och han rejsade runt i alla vattenpölar och gjorde ett stort magplask i det stora diket. Vi gick genom ett snår med taggbuskar så jag fick massa taggar i låren, kastade pinnar och sprang ikapp, en mycket mysig promenad trots att vädret var grått. Amelie har ju lite jobbigt att gå längre sträckor nu så hon passade på att vila under tiden vi var ute. 

Väldigt disigt men mysigt. Ville älskar den här tuviga marken för det är blött överallt och det skvätter i massor när man springer fort, det gillar han. Jag hade stövlarna på mig så jag slapp bli blöt om fötterna, det ända man får tänka på att att hålla sig på avstånd från von Bus när han rejsar för det skvätter i massor, samma när han ruskar på sig :-D
Ville spanar :-)  världens goaste vovve!

Tog en sväng förbi gymmet och lyfte lite skrot också på vägen hem, alltid lika trevligt att ta ut sig och får musklerna att skaka. Kvällen blir lugn och i morgon väntas lite mer teknikplugg, Sjölogg och uppkörningspepp. Ska försöka hinna in till Peter och boka tatueringstid också. Fullt planerad dag med andra ord :-)

peace out


 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: