EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-02-25
13:49:00

Maersk Alabama i rampljuset igen

Filmstjärnan Maersk Alabama är i rampljuset igen. Hon fick ju lite uppmärksamhet efter filmen Captain Phillips (som är grymt bra) och i förra veckan hittades två säkerhetsvakter döda ombord så det var lite rubriker om det ett par dagar (båt-nyhetssidor alltså) och nu har man även hittat narkotika ombord. Ojojoj, inte bra. Maersk har noll-tolerans för alkohol oh droger på alla sina båtar så detta kan bli spännande att följa och se var det slutar, tragiskt i vilket fall.

Läs hela artikeln här gCaptain

Fanns väldigt få bra bilder på den granna tösen Maersk Alabama men här har vi henne, så fin så :-D
 

gCaptain är för övrigt en väldigt trevlig sida tycker jag att läsa på, de uppdaterar ofta med ny spännadne läsning om nyheter i storbåtsvärlden :-D

peace out
 


 
Kommentar:
2014-02-25 @ 18:55:40
#1: tess



sv: min form är påväg uppåt igen efter en längre paus från träningen. Skolan har tagit väldigt mycket tid och jobb på det så har tyvärr träningen blivit lidande, motivationen försvann nångång innan jul ungefär. Det är inte katastrof och kommer inte ta allt för lång tid att komma tillbaka, lite segt nu i omstarten bara, jag vill ju vara där jag slutade och blir lite frustrerad att jag inte orkar lika mycket som jag gjorde innan motivationen gav sig av... hehe lite otålig. Men det är ju påväg åt rätt håll :-D

sv; Ja någon gång ska man väl ;D
Ja det är ju ett jäkla tempo! Aha ja surt det där när inte pengarna räcker. ;/ Men satsa sen bara :D

Jaha men ja det är en svår sak att kombinera med allt annat om man har mycket! Man ska ju ha energin! Du är snart tillbaka är jag säker på! :)
Haha ja tålamod är guld, kom ihåg det! :))
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: