EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-12-19
16:24:51

Home Sweet Home

Även om Göteborg är mitt hemma nu för tiden och har varit i lite mer än 6 år så är ju ändå hemhemma mig väldigt kärt. Hemhemma, i skogen precis söder om Dalälven ska jag nu tillbringa några dagar för att träffa Mamma och Pappa. Som jag längtat!  

Det blir sedan en tur till Småland för en gnutta julfirande, ska bli spännande och kul!  Detta innebär alltså att jag är borta från Göteborg och alla båtar i en hel vecka, alltså inte någon direkt uppdatering här. Jösses, en hel vecka utan båtar... fast jag gillar skog också,  plus att jag får åka tåg, det gillas!

Som sista båtspaning innan jag hoppade på tåget tidigare idag blev på GG778 Lövön, en grann dam som blivit lite ompysslad på Gotenius Varv. Blev väldigt glad att jag han se henne, hon är en av alla båtar på min lista som jag vill se, så "check" på henne :-) 

Stena Danica och GG778 Lövön 

GG778 Lövön 

Nu ska jag njuta av att vara tågresenär och helt ledig!

Peace out 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: