EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-12-27
21:25:51

En vecka ledighet

Nu är jag tillbaka i mitt kära Göteborg igen efter en veckas ledighet. Härligt att få komma hemhem och njuta av lugnet. Har varit lite dålig på att dokumentera i bilder men blev några under en skogspromenad som syrran och jag tog. Överlycklig för att få känna på lite snö. Första dagarna var det frost bara men näst sista dagen blev det snö. Underbart!

Så fint att gå i skogen i det väder som var. 
 

En knasig lillasyster









Mitt hemhemma <3


Jippiii det snöar!



Efter att ha varit hemhemma några dagar lämnade jag snölandet för grön barmark i Småland och julfirande. Det var så mysigt så!  Har haft alldeles fantastiska dagar trots att det inte varit några båtar i sikte på hel vecka haha. Tillbaka nu i Göteborg så är det jobb för fullt som gäller. Jobbar varje dag nu fram till 7:e januari så fullt ös. Hoppas dock att jag kan spana lite på båtar i alla fall :-)



Med det sagt så önskar den båtnördiga rödtotten alla
ett sent God Jul och Gott Nytt År på alla! 2015 ser jag fram mot, blir nog jättebra år!
 


 
Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: