EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-04-19
19:49:42

Solig dag på arbetet

Kanondag på jobbet. Solen strålade och alla resenärer var så glada! Tror att vädret hjälper till lite när det gäller humöret på resenärerna, både jag och tågvärden på andra vändan var förvånade haha, trots massor md barnvagnar och bagage så var alla glada och hjälpsamma, hur kul som helst!  Jag ahr haft det stora leendet i fejjan hela dagen och varit jätteglad, så skönt att känna sig glad :-)

Efter första vändan satte Emelie och Jag oss i solen och käkade lunch. Hur gött som helst! Vi kände att man får passa på när man får chansen, dessutom passade jag på att njuta av solen varje kort stund vi stannade till på stationer, alldeles varm i fejset nu och är lite rosig om kinderna :-)  härligt med sommaraktigt väder :-)


Glada Jag med lunchmackan i högsta hugg :-D 
 
For till gymmet efter jobbet och dödade armarna lite, gött! Väldigt lite folk också så hade nästan hela gymmet för mig själv :-D  Jag känner mig för närvarande full av glädje och ser fram mot morgondagen. Hoppas jag slipper åka tåg (har jour 6-9) och kan njuta lite av solen. :-D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: