EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-04-17
19:21:38

Oljarens bak

Efter dagens arbete som slutade strax innan 10 i stället för 11, hade helt kollat fel på schemat så det var ju en trevlig överraskning så spatserade jag till gymmet för lite mord av muskler, gjorde bl a armhävningar så jag knappt kan lyfta armarna nu ikväll... det var gott, har så mycket energi så jag håller på att krevera!  Efter allt detta hade Lisa och Jag planerat att plugga, colreg-tenta på tisdag för min del och Lisa ska göra en del i navigationen. På väg över älven med Älv-Vira såg jag minsann att bunkerbåten Oljaren var klar med AidaCara, började småhoppa där på däck och hoppas att jag skulle hinna ut på piren för en bild. Tyvärr var det ju just denna gång som det skulle ta lite extra lång tid att lägga till där på Lindholmen, blåste en hel del så det blev lite göra om göra rätt för den kära skepparn, tredje gången gillt blev det. Detta innebar ju då att jag inte riktigt han ut på piren så jag fick bara se Oljaren passera på håll och sedan från älvkanten studera hennes granna bakdel. Jaja, så kan det bli :-)



  Det blev mest prat för min och Lisas del men lite plugg också, tror jag har koll på alla mistsignaler nu, känns bra. I morgon ska jag sitta och läsa på lanternor så jag ser röda, gröna, vita och gula prickar så fort jag blundar! :-) känns bra inför tentan än så länge, några grejer jag är osäker på men ska försöka reda ut dem.

peace out
Kommentar:
2014-04-18 @ 15:20:01
#1: tess

sv; haha ja visst gör det mycket :D Ja det tycker ja verkligen att du ska ;) Men kanon kör hårt! :D

Vilken härlig och gammaldags-liknande bild :D
Ha en fin påsk!
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: