EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-04-21
20:25:20

Låååång tågdag

Ja, dagens tågdag var kaos. Kankse mest kaos i min hjärna. Det blev missat tåg och tappade skor och lång väntan och förvirrade svar till resenärer och ja, listan kan göras lång. Slutade 2 timmar senare än jag skulle gjort. Jösses. Tur det är över nu.
Börjar få båtabstinens också, i Varberg ser man ju bara master och skorstenar på de båtar som är i hamnen och hade otur att inga båtar åkte under bron heller när jag gick till och från jobbet. Får hoppas det kommer några när jag är på Lindholmen i morgon, om inte annat får jag titta till Scanrail när den åker förbi vid lunchen efter tentan.

Eftersom jag fick sitta en timme extra i Båstad idag så passade jag på att dokumentera frillan lite.Mycket nöjd över dagens frisyr.



 


Eftersom jag satt i Båstad en timme extra idag så passade jag på att kolla på utsikten också, man ser ju havet där uppifrån åsen, syns lite kasst på bilden för det var lite disigt. Vid stationen var det dock klart och fint och varmt. Njöt litegrann :-D

Trött Elinoris hasar sig mot sängen och laddar med sömn inför morgondagens tenta i ljus och ljud.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: