EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-04-07
22:33:24

I skogen med Ville von Bus

Idag fick det bli besök hos Ville von Bus. Det behövs en dos Ville och Amelie samt bebismys lite då och då. JAg var ledig från jobbet så efter en förmiddag med tvätt och en promenad i dimman som låg tät, tog jag min räzer-cykel och trampade mot Tuve. Det fick bli massor med mys med herr Bäver, han var extra kelig och glad. Ossian fick köra ett träningspass i baby-gymmet, han blir en månad nu, tiden går fort och han växer så det knakar, blev soffmys med honom också.

I gymmet, vi kommer kunna springa ikapp sen för jösses vad benen gick på honom. Sköldpaddan som hänger där fick han av mig idag :-)

Herr Bäver



Mys i soffan :-D
 
 
Sedan begav vi oss ut för skogspromenad, dimman hade lättat och solen strålade. Amelie tog Ossian i bärselen för att kunna gå bättre över stock och sten, jag tog herr Bäver och han fick mestadels springa lös i skogen. Han passade på att hoppa i alla vattenpölar han kunde hitta.

Precis badat i de goaste lerpölarna
 
Mmmmm, rullar i gräset och blir kliad på magen av Tant Elinor, gött!



Plötslig kommer han på att han ska resa sig och ruska på sig så jag får ju hoppa undan, lera och vatten stänker överallt och jag gör mitt bästa för att bli missad av allt. Amelie fångar ögonblicket. Nöjd Ville von Bus! Mindre nöjd Tant Elinor!
 
Mycket bra dag med mina käraste. Avslutade med mord av muskler på gymmet, gött! I morgon ska jag vara kaffetant på tåget hela dagen, hoppas på glada resenärer, om inte annat får jag försöka få dem glada :-D

peace out

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: