EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-04-14
20:13:32

Fixa med frillan

Köpte lite fler accessoarer för ett tag sedan att ha i håret och fick en önskan av hon som har webshopen att visa hur jag använde dem. Jag hade lite långsamt när jag kom hem från gymmet så fixade lite, svåraste biten är ju att försöka fånga det på bild speciellt med mobilen men lyckades väl något sådär efter ett tag...

Scarfen och blommorna är köpta hos Johannas Rockabilly mycket trevlig sida och bra priser :-)

På jobbet har jag i princip alltid rosor i håret, när jag är på tåget alltså, matchar uniformen bäst, vet dessutom inte om jag får ha scarf eller bandana till den så lika bra att inte ha det.




På alla hjärtans dag hade jag hjärtformad frilla  kolla in här
Skoj att pyssla lite ibland nu när man äntligen har lite längre hår :-)


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: