EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-04-10
20:17:21

Bristol och Ceton

Liten och stor i Frihamnen, Göteborg. GG229 Bristol och S205 Ceton är hemma och ligger förtöjda så fint i Frihamnen. Jag har varit på riktigt dåligt humör idag så tänkte att det skulle bli bättre med en tripp dit efter jobbet och titta till dem. Lite gladare blev jag väl för stunden i alla fall, går ju inte stå nära sådana fina båtar utan att le liksom. Tyvärr försvann det när jag gick därifrån och de kom utom synhåll, jaja, tur bitterhet går över.

S205 Ceton 63x12 meteroch GG229 Bristol44x10 meter

Mycket tjusig dam må jag säga!





 
Längesen jag såg Bristol faktiskt också mycket fin :-)


Så fina så!

Kanske får ta vägen om Lindholmen och kolla in Ekfjord som ligger i dockan och blir ompysslad i morgon efter jobbet. Jobbar lite tokigt så kommer missa lite ankomster, synd, tur det kommer fler!

peace out

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: