EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-09-15
22:45:31

Många långa skoldagar

Det har varit långa skoldagar och mycket fokus på pluggandet. Denna helg har jag dessutom knegat lite och dragit in lite pengar. Det är därför det inte kommer upp så mycket text här på bloggen och man kan få ta del av samma bilder och text varje dag... jaja,  jag vill så gärna klara skolan nu och lägger ner massor med tid på att göra mitt bästa och förstå allt.

Jut nu håller vi på med sjömanskap och navigation. Den marina säkerhetsengelskan (som hade väldigt märkligt upplägg) är avslutad, om jag klarade testet i torsdags som var i princip oförberett, ganska svårt faktiskt. 


I morgon har vi en föreläsning i lasthantering vilket ska bli spännande, lång dag väntas i morgon. Det är mycket att hålla reda på. Nu i veckan ska vi också redovisa navigationsuppgifter frame vid tavlan så jag ska plugga på ordentligt så att jag kan det så jag kan förklara bra hur man gör :-D

Det känns lite som att jag bara pluggar och sover men jag trivs bra. Det är bara sidosaker som stör min lilla värld, men det kanske löser sig det också, får vänta och se, undrar bara hur länge man ska behöva vänta på svar på vissa saker. Återstår att se, man lär sig väl något av det mesta.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: