EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-09-22
18:57:58

Flaggplugg

För första gången på veckor fick jag sova så länge jag ville idag. Jag vaknade av alarmet strax innan fem, ja det är klart att jag glömt ta bort det innan jag somnade. Men det var inte värre än att jag slocknade direkt efter att jag stängt av det. Nästa gång jag öppnar ögonen är klockan halv elva och huvudet känns tjockt och näsan rinner. Välkommen förkylning. Tyckte så synd om mig själv :-(

Hela dagen har jag varit inomhus och studerat signalflaggor och repeterat, jo nu tror jag faktiskt att de sitter. Helgens mål är uppnått!!  Det blir fortsatt repetition tills det att tentan är skriven, flaggorna är endast en liten del av tentan men en liten del är en del av det stora!


Det är lite kombinationer som jag inte kan än men jag vet inte vilka det är jag ska kunna så ska ta reda på det i morgon. 
 
Janne kom förbi och drack lite kaffe med mig och åt muffins, massa gött tatueringstjöt blev det också. Det är bara pengar som fattas nu och det är det ju knapert om nu när jag är student så nästa tatuering får vänta. 

I morgon är det föreläsningar 8.15-17.00 och sedan kommer Hanna och bor över hos mig till tisdag, vi ska göra thaimat, det ser jag fram mot! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: