EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-10-01
23:27:41

Stena Line från Lindholmen

Jag satt som sagt på kajen idag och inväntade Stena Scanrail innan min lektion i navigation skulle börja. Trevligt i solen och så fina stora båten som tuffar förbi på så nära håll, man känner sig så liten. 

Appropå mina kära båtar så blev det inte av att jag var och kollade på Majestic Maersk nu när hon var i Göteborg, hon är den andra i Triple-E serien. Synd att det var skola och plugg plus lite jobb som tog upp tiden :-( tur de totalt kommer bli 20 stycken och kommer komma kontinuerligt till Göteborg så jag kanske inte ska sörja allt för mycket

Här är bilderna jag tog med kameran, måttligt nöjd med kvaliteten. Vet inte om det är jag som är kass eller kameran...


Stena Scanrail kommer tuffande :-D

Ekfjord och Stena Scanrail

Sett från vänster har vi Stena Scanrail, Stena Carisma och Stena Jutlandica

Noterade att Stena Jutlandica hade någon slags övning med livbåtarna

peace out
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: