EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-10-14
15:19:44

Ny klänning

Okej, jag brukar ju inte skriva om kläder och sånt... inte intresserad av shopping överhuvudtaget, MEN!!!!! Igår klickade jag runt på lite sidor för att hitta en underkkjol i tyll som passar till min sjömansklänning så kjolen blir vidare. Då ramlade jag över denna klänning och föll som en fura. Den transporteras nu hem till mig och jag kommer få den i veckan. En löjligt glad Elinor sitter och ler för sig själv :-)

Så fin!!! Massor av små svalor på den :-D Har ingen plan för när jag ska använda den men det dyker säkert upp ett bra tillfälle 

Denna vecka kommer tillbringas i skolan och vid mitt köksbord och jag kommer plugga järnet inför tentaveckan som hägrar nästa vecka! 

peace out
 
Kommentar:
2013-10-31 @ 10:07:23
#1: Emelie

sjukt snygg va den! :D:D:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: