EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-10-23
20:13:58

Mary Maersk och Marie Maersk

Fjärde Triple-E är påväg från Asien nu. Marie Maersk heter hon. Redan nästa vecka kommer nummer tre till Göteborg och hon fick namnet Mary Maersk.  

Det gå fort med produktionen och det dröjer väl inte länge innan nummer fem får släppas i väg från varvet i Korea.
Spännande!

Så än så länge finns:

Maersk Mc-Kinney Möller
Majestic Maersk
Mary Maersk
Marie Maersk



 
 

Ett gott minne från sommaren när Maersk Mc-Kinney Möller anlände till Göteborg kring kl 5 på morgonen den 27 augusti. Så fint att se henne komma glidande genom det stilla vattnet och solen gick upp lagom till ankomsten. Ångrar inte en sekund av de timmarna jag satt och väntade!
 
Vi får väl se om jag tittar till de övriga damerna när de kommer till Göteborg, det är i mån av tid jag får ge mig ut på mina båt-spanar-utflykter nu mer eftersom skolan tar upp mycket av min tid. Mitt stora mission är att få se dem på nära håll men då får jag väl skaffa egen båt och det blir det väl inget av...



peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: