EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-10-25
10:35:39

Jerry Williams

Sista tentan ska skirvas idag mellan klockan 14 och 18... jag känner mig laddad! Känns som att jag kan det mesta faktiskt, lite läskigt är det för det är när jag har den här känslan som tentan ofta ger mig en käftsmäll... men jag ska göra mitt bästa!
 
Efter tentan beger jag mig till Scandinavium för att se Jerry Williams! Yeey vad jag sett fram mot detta! äntligen kommer det att ske :-D


 
Så belöningen för att jag överlevt den första tentaveckan blir Jerkas farewell show :-D

För övrigt klarade jag den ena delen på duggan igår, manövrering... jättemärkligt för det var den delen jag trodde jag skulle missa... men det är ju fantastiskt bra! :-D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: