EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-10-08
10:51:46

Jag nådde mitt mål :D

Målet att ha fullt pott på signalflaggstestet och navigationsduggan klarades galant. Dock var flaggprovet lite töntigt... det var bara 8 st flaggor och 3 kombinationer, trodde det skulle vara mer men strunt samma, jag kunde dem alla vilket gjorde mig fantastiskt nöjd :-D  På duggan i navigation (vilken tog 3 minuter att göra) blev det 20/20 rätt och jag blev nöjd med mig själv. De här två testen var ju en fis i rymden egentligen men för min hjärna blev det en boost att klara dem så bra som jag gjorde. Egoboost behöver man, speciellt innan tentaveckan, den fasar jag lite för...


Sedan finns det ju bara en som jag tycker är viktig och det är ju signalflagga A, dvs. dykflaggan :D 
 
Vy från bästa arbetsplatsen. Smögen Dyk, en månad sedan jag lämnade det och längtar tilllbaka. Skolan tar upp mycket tid så det känns som att jag inte hinner :-(  tror nästa läsperiod är lite lugnare och då hoppas jag få besöka bästa ön igen!

peace out
 
 
Kommentar:
2013-10-08 @ 21:48:30
#1: Syster

Heja heja! Det verkar ju gå galant det här, håller tummarna för tentaveckan. Och du vet, Smögen ligger där det ligger, förhoppningsvis kommer du få köra mycket båt däromkring i framtiden :) KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: