EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-11-03
23:25:55

Lite tomt å tyst

Det blir lite ensamt när besök åker hem. Mamma och Pappa åkte vid två-tiden idag och så fort dörren stängts och jag vinkat genom fönstret tills de försvunnit runt hörnet så sköljer tystnaden över en och man känner sig lite nere för att det är så ensamt.  Jag plockade fram radarplotingpappren och gjorde uppgifterna till nästa simulatorpass och renskrev sedan navigationsuppgifterna till i veckan... fördriva tiden med något bara.


Tittade på Bron också, trevligt att se det på tv och inte på play, lite mysigt att kura ihop sig i soffan, fick en låda skumtomtar av mamma å pappa som jag smaskade på :-)

Det dröjer bara två veckor tills jag får träffa dem igen, ska åka hemhem då för mormor fyller 80 år och vi ska fira henne :-)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: