EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-05-20
19:56:02

Måndag

Dagens dag, alltså måndag har varit väldigt bra. Börjar känna att ledigheten hägrar nu.  Timmarna på jobbet gick väldigt fort och de blev fyllda med massa vettiga uppgifter.  Det har även idag varit väldigt varmt och när jag blev varm när jag gick från jobbet till gymmet.  Gymmet var ännu varmare, jösses svetten vara rann och rann. Men ett gött pass blev det. Har kommit fram till att jag ska springa till jobbet i morgon och sedan åka hem och hämta väskan för att sedan bege mig mot Amelies jobb där vi ska mötas för vidare färd till Landvetter. 

Ska bli kul och vädligt skönt att komma bort några dagar, ser mycket fram mot Barcelona.  

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: