EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-05-13
09:15:49

Helg på dykcentret

Jag har haft en god helg på bästa Smögen. Det har varit många människor på besök och en hel del att pyssla med.  Båten har gått hela tiden med dykare ut till alla olika dykplatserna. Vädret har varit okej, kom lite regn ibland med det kändes som att det inte spelade någon roll, trivs lika bra ändå. 

Efter allt kneg på fredagen var jag till Calle och Hanna med Kristian och tittade till deras nya lägenhet. Vi åt tacos och kollade på hockey. Bra avslutning på dagen. På lördagkvällen grillade vi med gästerna och några gjorde nattdyk. Det har varit långa dagar med pyssel, jag har hållt mig på land hela tiden och det har varit bra,  känner att jag inte riktigt har koll på allt än men det kommer väl när jag är där hela tiden sen in sommar. Längtar!




Full fart hela helgen och trevligt folk, jag är så nöjd!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: