EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-05-15
14:53:35

Dykteori och backträning

Efter en liten stund i soffan med läsning i Dykencyklopedin tog jag mig ut i motionsspåret i skogen bakom mitt bo. Fick bli backträning (går i princip bara uppåt där)  Körde tills benen sved och nästan vek sig. Där det var platt mark gjorde jag indianhopp, lite utfallsgång och några upphopp. Kommer definitivt kännas i morgon, skoj!  Övade lite chinups i stängerna som finns där, långt kvar till att kunna göra flera men man får ju börja någonstans. Gjorde så att jag hoppade upp och höll emot när jag sänkte ner mig. 


:D 

Fortsätter dagen i soffan med lite teori :D  man får passa på när man har lust att läsa och lära, inte ofta det händer...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: